Meest gestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "Bestellen" te klikken. Klik vervolgens op "Bestel deze artikelen" om te gaan betalen. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas als u op de button "Bestelling bevestigen" drukt is uw bestelling definitief.

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt u tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Er wordt geen factuur meegestuurd. Deze ontvangt u per e-mail.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Het is niet mogelijk om de bestelling op te halen. Om de kosten laag te houden en de verzending snel, verzenden wij alle pakketten rechtstreeks vanuit een groot distributiecentrum. Daar worden pakketten niet uitgereikt aan klanten.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

U ontvangt direct een orderbevestiging per e-mail.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Dat kan. Wij adviseren u dan contact met ons op te nemen.
Per e-mail: 
info@global-health-supplements.nl of per telefoon: 0031(0)20 2442512

Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?

We proberen er voor te zorgen dat alle producten die op de website staan ook op voorraad zijn. Als een product verwijderd is betekent dit dat het product tijdelijk niet op voorraad is of dat het product niet meer in ons assortiment zit. Wij adviseren u contact met ons op te nemen.
Per e-mail: 
info@global-health-supplements.nl  of per telefoon: 0031(0)20 2442512

prijzen inclusief BTW??

Al onze aangeboden artikelen zijn Inclusief BTW

Betalen

Welke betaalmogelijkheden biedt u aan?

U heeft de keuze uit de volgende mogelijkheden:
- iDEAL: Online betalen via uw eigen bank.
- Creditcard: Betaal met uw creditcard.
- Vooraf overmaken: U kunt zelf bepalen wanneer u de factuur betaald. Let er wel op dat de bestelling pas verzonden wordt als uw betaling ontvangen is.
- Achteraf betalen: GLS Nederland - rembours
- PayPal: Om geld over te maken naar webwinkels heeft u alleen het e-mailadres nodig van de ontvanger.
De afhandeling van uw betaling wordt door ons uitbesteed aan Targetpay.com.
U dient het vakje bij een bestelling aan te klikken om aan te geven dat u akkoord gaat met de algemene voorwaarden.

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

Ja, uitzondering is vooraf overmaken. Hierbij wachten we tot de betaling is ontvangen.

Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Verzendkosten  NL. zijn vanaf € 6,00 incl.btw

Verzendkosten buiten NL. zijn vanaf € 13,00 incl.btw

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Wij streven er naar in samenwerking met PostNL en GLS uw bestelling de volgende werkdag aan te bieden op het afleveradres mits voor 15 uur besteld, dit lukt in bijna alle gevallen. Heeft u gekozen voor "vooraf overmaken", houd er dan rekening mee dat het 1 werkdag extra kan duren omdat wij de bestelling pas verzenden als het bedrag is ontvangen.

Hoe zie ik of een product op voorraad is?

Al onze producten zijn op voorraad. Als een product uit voorraad is wordt deze niet getoond in de webshop.

Wie levert mijn bestelling?

Leveringen binnen Nederland en België vinden plaats via PostNL of GLS. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven afleveradres.

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt PostNL of GLS nog een keer bij u langs. Bent u dan ook niet thuis, dan ontvangt u een bericht van PostNL of GLS en kunt u het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde PostNL of GLS afhaalpunt.

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van PostNL of GLS.

Levert u ook buiten Nederland?

Ja, wij leveren ook buiten Nederland.

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Wanneer u producten retour wilt sturen, kunt u de zending zonder opgaaf van rede binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen naar ons magazijn:
Global Health Supplements
Keizersgracht 391A - 1016 EJ Amsterdam Nederland
(Op het pakket kan een afwijkend retouradres staan, deze mag ook gebruikt worden.)
Zorg er voor dat de factuur is bijgesloten en laat ons per e-mail of telefoon weten waar wij het aankoopbedrag naar terug kunnen storten. Terugstorten doen wij binnen 48 uur na ontvangst van de goederen.

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren voor uw eigen rekening.

Mag ik mijn bestelling ten alle tijden retour sturen?

Ja, U heeft het recht uw bestelling binnen 14 dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na 14 dagen. U dient de producten wel ongebruikt, onbeschadigd en compleet in indien mogelijk in originele verpakking te retourneren. Wij storten binnen 48 uur na ontvangst van de goederen het aankoopbedrag terug op uw rekening.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer u een product retour stuurt wordt deze binnen 48 uur in behandeling genomen en verwerkt. Om uw retourzending zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de factuur meestuurt en ons per e-mail of telefoon het rekeningnummer laat weten waar het aankoopbedrag op teruggestort kan worden.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neem a.u.b. contact op met ons.
Per e-mail: 
info@global-health-supplements.nl  of per telefoon: 0031(0)20 2442512

Klachten

Hoe meld ik een klacht?

Als u niet tevreden bent willen we graag dat u dit kenbaar maakt per e-mail op info@global-health-supplements.nl  of per telefoon: 0031(0)20 2442512 . We zullen binnen 48 uur een oplossing aanbieden.